– це освітня організація, яка пропонує програми професійного зростання для вчителів та викладачів, ефективні інструменти та методи роботи з дітьми та молоддю для педагогів та батьків, в основі яких – індивідуалізація навчальних та виховних процесів. Ми використовуємо кращі сучасні світові освітні стандарти для розвитку молоді.
Ми впевнені, що кожна людина може досягнути більшого, якщо зустріне на своєму шляху того, хто допоможе їй спрямувати свої зусилля в напрямку особистих прагнень, хто розкриє горизонти, підтримає на шляху до мрій та в той же час надасть конкретні інструменти для їх реалізації.
Міжнародна Академія Тьюторингу заснована в 2016 році за підтримки Collegium Wratislaviense – інституції, яка протягом багатьох років готує тьюторів для польської системи освіти. Наші програми ґрунтуються на традиціях англійських вишів Оксфорда та Кембриджа, а також Collegium Wratislaviense та адаптовані до українських реалій. Всі наші тренери пройшли навчання в Collegium Wratislaviense, є сертифікованими та практикуючими тьюторами І та ІІ ступенів. Український та польський досвід тьюторингу, а також практичні та теоретичні засади впровадження цього методу репрезентовані у першій книзі о тьюторингу в Україні за авторством директора програм в Міжнародній Академії Тьюторингу – Швець Т.Е.
Цілі Міжнародної Академії Тьюторингу:
- Підготовка тьюторів
- Консультації та консалтинг в сфері тьюторингу
- Створення та підтримка осередку тьюторів
- Підтримка в школах та закладах вищої освіти індивідуального підходу до учнів та студентів
- Поширення ідеї о необхідності індивідуалізації в навчанні та вихованні, партнерських відносин між учнем-вчителем та студентом-викладачем, які мають свої джерела в філософії, психології, педагогіці, громадській думці, літературі та історії
Реалізація цілей досягається шляхом:
- Організації тренінгів, семінарів, лекцій, майстер-класів та конференцій
- впровадження навчальних програм для шкіл та університетів
- впровадження освітніх та дослідницьких проектів
- надання консультацій та розробки експертних висновків
- підготовки публікацій
- діяльності щодо інтеграції середовища тьюторів