Освітній форсайт: цінності, інновації, можливості

Вчетверте в Україні, 29-30 жовтня 2021 запрацює єдина комунікаційна платформа з тьюторингу.

https://fb.me/e/4awLUx6I9

Квитки: http://cutt.ly/lWcdmHn

Саме цінності є фундаментом освіти та умовою формування людини та суспільства, які у своїй як професійній, так і повсякденній діяльності зважують морально-етичний та публічний інтереси. Основний ресурс тьюторингу полягає у допомозі людині знайти та вибудовувати свій шлях, посилюючи самого себе та, одночасно, інших людей, серед яких живеш, дієш. Людина розуміє себе, свій стиль діяльності, сприймає свої потреби, бажання, цінності, задачі – з одного боку, а з іншого – усвідомлює соціальну відповідальність перед іншими, тобто досягнення особистого та спільного одночасно.

Чи можна «виховати», «прищепити», «сформувати» …. цінності у  дитини? У своїй книзі «Людина у пошуках справжнього сенсу» Віктор Франкл стверджував, що цінностей не можна навчитися, їх можна тільки пережити. Наставники – батьки та вчителі – передають ціннісну життєву філософію дітям не за розкладом занять, не в окремо визначені часові проміжки, а постійно, власним прикладом, будучі носіями ціннісних настанов.

Тож які чесноти повинні бути внутрішніми принципами освітян? Як передавати їх підростаючому поколінню? Як створити освітнє середовище, в якому все:  виховання та освіта, взаємовідносини ґрунтується на цінностях свободи, поваги, гідності?  Які можливості криються в технології тьюторингу, коли ми говоримо про цінності та інновації? Розглянемо ці та інші важливі, а також практичні  питання під час IV Міжнародного Конгресу Тьюторингу 29-30 жовтня 2021 р.