ТРЕТІЙ МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС ТЬЮТОРИНГУ

Втретє в Україні, 23-24 жовтня 2020 запрацює єдина комунікаційна платформа з тьюторингу.

Захід проводиться за участю провідних експертів з Ізраїлю, України, Польщі та Канади.

Головна тема цьогорічного конгресу: “Діалог в освітньому середовищі”, тому виступи та майстерні будут присвячені саме питанням діалогічності відносин між учнем та вчителем.

Цього року ми зустрінемося в ZOOM, адже рік видався нетиповим для всіх, а для освітян тим паче. Проте, ми знаємо, що зараз як ніколи, нам потрібні унікальні знання та методики, щоб утримувати стабільно високий рівень викладання, не втрачати зв’язок з учнями та транслювати світові освітні тренди.

Докладніше про спікерів: http://mk.tutor.org.ua

Учасники отримають відповіді на питання про методи індивідуалізації в освіті, практичні інструменти роботи тьютора, нові ідеї для розвитку освітніх проектів, знайомство із практиками тьюторів України, Польщі, Ізраїлю, Швеції, нове коло професійного спілкування та Сертифікат учасника Конгресу із зазначенням годин.

Програма

Перший день: 11:00 – 18:00

Пьотр Чекієрда “Діалог у тьюторингу: спрямованість на добро, правду і красу”
Марина Крісов “Демократична школа VS нової освіти
Бартоломей Маршалек “Тьюторинг в неформальних організаціях. Індивідуальна програма розвитку молоді, що реалізується в TDJ Foundation”
Греков Олексій, Балакшина Оксана, Швець Тетяна “Тенденції та проблеми освітньої практики”

  • МК Ірини Баранової “Контакт? Є контакт! Як будувати зв’язок із дитиною людиною”
  • МК Бартоша Фінгаса “Що я хочу робити у своєму житті? Як допомогти підліткам відповісти на найбільш поширене запитання, яке вони задають собі”
  • МК Віктора Комаренко “Дистанційне навчання: переваги, недоліки, можливості”
  • МК Марини Вєжис “У тебе вийде!»: впевненість як вектор роботи тьютора”
  • МК Ольги Казакової “Підвищення самостійності підопічного”
  • МК Міхала Айбіна “Персоналізація у навчанні завдяки інноваційним методикам викладання”

Другий день: 10:30 – 16:00

  • МК Павла Козелецького “Мистецтво чути складні повідомлення”
  • МК Марини Крісов “Створення умов для діалогу та яким він має бути”
  • МК Бартоломея Маршалека та Юстини Глувки “Що таке внутрішні ресурси особистості та як їх вивільнити?”

Панель тьюторських практик українських та польських шкіл:
Анастасія Киреєва, Спільношкола
Аліна Туз, КІТЕРРА
Ольга Казакова, SchoolinG
Карпено Оксана, Бедрій Христина, Ліко
Ірина Лащевська, МудрАнгелики
Товкес Алла, УАЛ: Тьюторські практики
Малгожата Наврочка, Едіта Шиманська, Марта Клосовська, Школа ім. Ванди Бленської, Познань.
Тетяна Швець, Афіни

Бартоломей Маршалек (Польща) “Тьюторинг в неформальних організаціях”
Анат Кафрі “Батьки — це основні партнери школи. Досвід молодшої школи — як налагодити діалог”
Таль Азгад “Діалог партнерів: батьки-учні-вчителі
Т. Швець : “Різні тьюторські моделі в польських школах- за результатами грантової поїздки до шкіл”

Міжнародний конгрес тьюторингу — не просто мрії про краще майбутнє, ми творимо це майбутнє разом з Вами!

Квитки: https://cutt.ly/ErB8N8Y